Powered By Blogger

Selamat hari tua kepada adik dan blogger S!


Post lepas saya ceritakan yang saya stalk anak murid saya. Ya, saya stalk fb mereka dan ambil gambar mereka untuk dibuat penanda buku. Tapi xdelah penanda buku sangat. Sebab besar gedabak saiznya.

saya edit benda ni hampir seminggu lebih

Respons anak murid saya kebanyakannya terkejut. Ye lah, tiba-tiba cikgu dapat gambar anak murid sedangkan xde seorangpun pelajar saya yang add saya di Fb. Bunyi macam kecewake? Xdelah. Rileks sudah. =D

Minggu ni merupakan minggu terakhir saya berpraktikal di SMK Seri Manjung. Jadi saya memperkenalkan diri saya kepada para pelajar disebabkan masa pertama sekali saya mengajar mereka, saya langsung tidak perkenalkan diri saya kepada para pelajar saya. Errr, x kejamkan? Heee.

Saya perkenalkan diri saya...

Nama cikgu Nor Farah Aina bt Ahmad Nazri 
Cikgu belajar di bla, bla, bla...  
Cikgu ada 6 orang adik beradik, 3 perempuan, 3 lelaki.   
Bla, bla, bla, bla...

Ok, dah habis cakap. Saya tunjukkan gambar adik lelaki saya. Tiba-tiba macam ada yang berkenan. Kepada azfar, tolong jangan kembang. Hua3.

Fuyooo... ada yang tanya, dia dah kawen ke cikgu??


Sebenarnya saya tulis pasal adik saya sebab hari ni merupakan hari jadinya. Ya, 25/8. Bukan sahaja birthday adik saya, tetapi juga kawan saya, Solihin Zubir. Kepada adik saya, Azfar Afandi, semoga kamu jadi insan yang lebih baik. Jangan lupa solat, belajar rajin-rajin. Jadi cikgu yang berdedikasi pada 1 hari nanti. Semoga adikku murah rezeki, dan bahagia hidup di dunia dan akhirat.

Saya doakan yang terbaik buat adik dan juga kawan saya.. :)

Dan kepada Solihin Zubir, semoga kamu murah rezeki, bahagia hidup di dunia dan di akhirat. Semoga cepat berkahwin, dan paling penting. Jangan lupa jemput saya ye! Bila lagi nak pi kedah, :P

Tinggal lagi sehari sebelum praktikal berakhir. Kepada pelajar 2A6 dan 2A8. Saya benar2 akan merindui kamu semua..

p/s: 2 more days in manjung

1 korang POT PET:

Solihin Zubir said...[Reply comment dia please]

errr.. besday sy sama dgn adik awk? woahh..
happy besday gak diucapkan buat adik awk..
errr.. makaseh ye.. aminnn..
nnt kalo sy jemput, wajib dtg tau.. ;-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top