7

adikku jelmaan darth vader????...

tadi x tau nape tiba2 mood rajin untuk membelek gambar familyku tiba2 muncul...chewah..ayat..hehe
dan tiba2..gambarni terlintas...

bueh???(ni bunyi sahaja..harap maklum)..hehe..danial...dah macam darth vader la pulak....


ada yang x tau darth vaderni..jika korang x tau..itu petanda korang x tengok citer STAR WARS!!..hehe..kantoi di situ..ahaaa..hehe

ok2..jom tengok gambar darth vader meh..hehe


if korang nak tau...2 adik laki2ku sangat suka giler bajuni...tak tau nape..lagi2 danial...
danial dengan imi suka sangat bajuni...
asal balikje...malam2...dia amik baju yang orang sangkut..dia pakai....
orang cakap..ewah3...dorang cakap...sukala bajuni...

haih...tu muka tutup suma...jom kita tengok muka di sebalik baju sejuk kesukaankutu..(chewah..)hehe..

ni haa muka dak si comey di sebalik baju sejuktu..

DENYEHLITO.....HEHE
yang kat bawahni seketul lagi yang suka menyibuk nak pakai gak...plus..diala yg tangkap gambar atas taditu...

p/s: kenapa bajutu baju sejuk kesukaanku??
sebab si dia yang bagi..hehe...=p

haih...rindula pulak...dengan family k!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top