Powered By Blogger
8

Praktikal bermula...

Asslamualaikum.



Baju kurung dah gosok. Beg dah kemas. Kasut dah sedia. Pen merah dah beli. Buku rekod kena bawak. Ok, rasanya semua dah siap. Fuhh..

Sekarang saya berada di Manjung. Esok bermulalah kisah hidup saya sebagai guru praktikal. Kena mengajar apa saya x tahu. Mengajar tingkatan apa pun saya x tahu. Esok pukul 5.30 pagi dah kena bangun. Nasib practice bangun awal pagi tadi. Hehe.

Lupa, saya rindu. Ya, rindu mahu baca blog kawan-kawan. Haritu cuti broadband kakak kena block sebab x bayar lagi. Akhirnya setelah berada di Manjung baru saya dapat online. Xpe-xpe, saya tetap akan baca blog kawan-kawan walaupun lambat.

Eh jap, dah pukul 11.40 malam. Kena tidur ni. Eceh, bajet. Hek3. Apa yang saya tahu, x lama lagi pasti ramai murid-murid yang akan add saya di Faceook. Lihat, cikgu Farah Aina yang bajet sekali lagi. Hehe. Owh, mana tahu kalau ada murid-murid yang akan baca blog cikgu. Jangan lupa klik-klik iklan kat tepi. Haha. Ok, gurau je. 

Sebelum men"shut down" laptop saya, ingin saya ucapkan Happy Mother's Day kepada ibu saya, Puan Norsiah Samsudin. Ya, mama. Terima kasih mama. Terlalu banyak benda yang dah mama buat. Kalau diikutkan x terkira rasanya jasa yang mama dah lakukan pada insan bernama Nor Farah Aina ini. Mama, i love u. Thanx for everything.

Banyak benda nak cakap, tapi masa mencemburui saya. Ye lah tu. Hehe. Yang penting, saya kini berada di tempat yang baru. Tempat tido pun baru. Buat saya tido x nyenyak semalam. Badan menggedik mungkin rindu tilam yang nyenyak. Faina, sila biasakan diri. Ya-ya. Tau. Eh, dah pukul berapa ni. Masa untuk tido. Jadi, selamat malam kawan-kawan.

nota kaki: Panggil cikgu Faina ok ke?

8 korang POT PET:

Anonymous said...[Reply comment dia please]

hai! selamat pagi cikgu faina :p jadi cikgu yang baik ye. gud luck!

Solihin Zubir said...[Reply comment dia please]

selamat mempraktikalkan diri anda..
namo tampo2 ye.. :D

dan selamat hari ibu buat Puan Norsian Samsudin.. =)

amirah said...[Reply comment dia please]

mcm x ok ja cikgu faina.

faINa989 said...[Reply comment dia please]

@~♥ Mawar ♥~: thanx :)

faINa989 said...[Reply comment dia please]

@Solihin Zubir: confirm x kan tampo2.. :)

thanx ye kawan.. :)

faINa989 said...[Reply comment dia please]

@amirah: ok, xkan guna..hehehe

Unknown said...[Reply comment dia please]

suruh diaorang klik2 iklan akak jugak ye..:p

faINa989 said...[Reply comment dia please]

@diana: boleh2, tp nnt saya suruh dorang klik lebih kt saya lah..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top