10

Mitos ku tau ketika BERSAHUR


Suatu pagi di waktu sahur, turun 2 budak kecik & comel yang mukanya baru bangun tidur. Adakah muka mereka seperti baru bangun dari mimpi indah? Erk, tidak.. Jauh sekali. Lupakan perihal bagaimana muka mereka baru bangun tido, cuma ingin menceritakan apa yang kami perolehi pada waktu sahur itu.

Seorang housemate bertanya, “Mana Mira, Aina?? Mira xnak  bangun sahurke??”

Daku jawab, “Mira dah start cuti”

Housemate tersebut jawab, “Owh. Eh, aku pernah dengar ada seorang penceramah mana tah cakap, kalau kita dengan kawan kita keluar haid sama(keluar hari yang sama dengan member la ), maksudnya, kita dengan dia memang akrabla”. “Macam ada 1 ikatan kuat antara kita

(P/S: Ikatan kovalen bond ka??)…hua3..

OK sambung balik…..

Saya dan Ain menjawab, “Haa, yeke? X pernah dengarpun??”

Housemate tu jawab, “Aku pernah terbaca ke terdengar kat mana tah”

Saya jawab, “Ain, patutlah hari tu hang lewat, sebab mungkin dia tunggu kita keluar sekali. Hehe”

Selepas itu, saya dan Ain sambung melantak pada pagi sahur itu.


Nota kaki: Ain dan saya x boleh berpuasa pada hari yang sama. Setiap hari Ain akan ajak saya melantak pada waktu tengah hari. Hehehe.

Lupa nak tanya, korang pernah dengar mitos ni?? Memang betulke??

image signature

10 korang POT PET:

amirah said...[Reply comment dia please]

aku xcaya mitos2 ni...lau betul mesti kita 3 dh cuti hari yg sama....lalala

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

haha..mira kena awalkan ckit ea pasni..=p

ZACK ENTRY said...[Reply comment dia please]

anggap la sekadar kebetulan..kang jadi syirik lak bila percaya..



latest entry Resepi Tepung Pelita

Nur Areefah said...[Reply comment dia please]

pernah jugak dengar camni..
tapi pasal ada keserasiaan tu tak tahu la..tapi orang-orang yang terdekat selalunya akan terjadi kitaran haid yang sama.
dia cam kes berjangkit la..macam menguap jugak..if someone menguap, ia akan berjangkit~

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

zack: saje suka2..hehehe..mmg x caya pun..

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

nur areefah: oh, ye ke?? x tau pulak..hehe

ain fathihah said...[Reply comment dia please]

sebagai orang biologi, mesti la aku tak percaya kan....nak tergelak pun masa dia bagitau tu...haha...tahan3

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

haha..mmg tahan pun..haha

fikah mus said...[Reply comment dia please]

boleh caya kot.
sebab kawan penah cakap,akan terkeluar hormon yang terjangkit pada kawan rapat,maka cutila bersama-sama.
hehehe

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

fikah mus: ye ea?? hehe...x taula nk caya lg ke...x..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top