14

K. a. W. e. N ???

Suami: "Sayang, sayang sempurna bagi abang. Sayang gebu, sayang comel, suara sayang manja. Sayang dah buat abang tergoda dengan sayang tau. Abang x pernah rasa macam ni dekat perempuan lain".

Isteri: Sayang, ayang x sempurna pun, tapi ayang nak sempurnakan diri ayang tuk sayang. Sayangku, I love u..=)

(tiba - tiba lagu Maher Zain, For The Rest of My Life berkumandang)

Ok, cukup. Motif dialog? Saje? Kenapa? Saya jelez kawan saya nak kawen sebenarnya. Hehehe.

Kepada Sarah Tomeng. Semoga berbahagia sampai ke akhir hayat dengan si dia..=).. Ramai yang bercakap, “Weyh, dia dah la comey, nanti dapat anak, aahhhhh, comey2”. Dialog biasa gadis yang belum dapat berkahwin tapi gedik mahu kawen. Haha.

bakal pengantin yang berwarna itu. Hehe
(saya cilok dari blog Ruby)

Sarah Tomeng ni bakal cikgu Biologi. Walaupun kos lain-lain, tapi kenal takat2 gitu jadilah. Xpe, yang penting saya dapat jemputan dari dia. Ngeh3. (Cakap macam saya pergi, memang nak pergi, tapi kelantan jauhhh oh)

Nota kaki: Normal bila saya tengok gambar kawen, saya dan ain fathihah akan menjerit, “Ahhh, nak kawen jugak”. Ngeee..=D
image signature

14 korang POT PET:

AiDa AzRyN said...[Reply comment dia please]

Haish~ bila nak kawen ni?:D

RUBY said...[Reply comment dia please]

haha...
agaknya topik kawen mawen ni akan reda bila sara dh kawen je rasanya...

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

@AiDa AzRyN:haish...bila2??=p

Along Tapa said...[Reply comment dia please]

gile tul...makin ramai kawen memuda ni...melepas la aku nanti...hahaa

Gorengbaek - Aku nak tengok benda lain gak wei...+Announcement

Hangit habis dah - TV...oh TV

Nur-Za Marlyana Mohd Kamal said...[Reply comment dia please]

hahaha pegi cari calon cepat !

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

@RuBy: Haa, tau xpe..betul3...hehehe

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

@Along Tapa: kawen waktu muda = nafsu tengah kemuncak..haha..

;p

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

@MarLyana: ehem2, carikan cepatt..=D

Solihin Zubir said...[Reply comment dia please]

lorhh.. dia da nk kawen ke? alaaa.. melepas la kalau cmni.. wuwu.. ;-p

amirah said...[Reply comment dia please]

knpe kamu berdua saha je?name saye mane?hahahaha

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

@Solihin Zubir: ada bnyak lagi budak UPSI x kawen lagi..Mahu 1??

;p

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

@Mira: sebab kamu selalu xde perasaan nak kawen..=p

aibaks said...[Reply comment dia please]

hehe... best la bile da kawen tau.. aibaks da kawen gak.. sekarang isteri tgh mengandung.. alhamdulillah..

f_aRa_aINa989 said...[Reply comment dia please]

@aibaks: aaaaaaaaaaaaaaaaaa...jelez2...nak kawen gakkk..mood: (gatai)..hehe

waa, congrats..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top